Փոխանակման ծրագիր EPRC-ի շրջանակներում

Օրերը՝ մայիսի 13-21

Վայրը՝ Թբիլիսի, Fabrica

Հայաստանի մասնակիցների թիվը՝ 7



Այս անգամ բլոգում հրապարակվող այս նյութը վերաբերում է իմ մասնագիտական կարողությունների զարգացմանը՝ որպես վրացագետ, կրթության ոլորտում աշխատող։EPRC հետազոտական ընկերության աշխատակցի կողմից ամիսներ առաջ linkedin-ով հրավեր ստացա մասնակցել ծրագրի, դիմեցի ու մայիսի 13-21 Թիֆլիսում լինելու է ծրագիրը, որին ես էլ եմ մասնակցում։ Առաջին երեք օրերի ընթացքում լինելու են աշխատարաններ, որից հետո մենք տարբեր ոչ պետական կազմակերպություններում փորձաշրջան ենք անցնելու։ Իրենք, հաշվի առնելով իմ աշխատանքային անցած ուղին, ինձ համար հյուրընկալող ընկերություն են դիտարկել Education for All (EFA Georgia) կազմակերպությունը, որը կրթական է և իր մեջ ներառում է 15 տեղական և միջազգային քաղաքացիական կրթական կազմակերպություններ։

Մասնակցությունն ինձ հնարավորություն կտա՝

  • Ծանոթանալ Վրաստանում կրթական գործի կազմակերպմանւ
  • Ձեռք բերել նոր համագործակիցներ
  • Ծանոթացնել մեր կրթական, հեղինակային մանկավարժության հետ
  • Ծրագրի ավարտվելուց հետո էլ, չորս ամիս շարունակ աշխատանքներ են տարվելու ու համատեղ հոդված ենք գրելու կամ բլոգ ենք ստեղծելու, որի հրապարակումները կլինեն սեպտեմբերին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *